ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

دلتنگیای من

1392/7/11 9:39
نویسنده : ندا
186 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم دلم واست تنگ شده وقتی کنارمی خیلی آرومم انقدر آروم میشم که دیگه

بهونه هیچی رو نمیگیرم چون تنها بهونه زندگیم پیشمه الان دلم تورو میخوااااد

 از دیروز که رفتی سر کار نمیدونم چرا دلم گرفت میدونم اولین بار نیست که میری سر

کار آخه گفتی عصرم نمیای تا فردا شب دلم یهو گرفت مثله بچه ها شدم نه

ممنونم ازت که تو سختیا همیشه کنارمی تا یه اشک کوچولو تو چشمام جمع میشه تا

آرومم نکنی آروم نمیشی 

 

کوچولوهای مامان وقتی اومدید میبینید بابایی چقدر مهربونه من که میپرستمش 

 

خیلی دلم واست تنگ شده کاش زود ساعت بگذره

 

 

از این دلشوره ی خوبی که حسش حس پاییزه
همین اشکی که توو چشمام میاد اما نمیریزه
چه خوشحالم ، چه خوشحالم
از اینکه هستی خیلی خوشحالم
به من دل بستی چه خوبه حالم
من از تکرار عشقی که همیشه خاطره سازه
از این عکسات که هر لحظه منو یاد تو میندازه
از اینکه حس دوست داشتن توی چشمای تو پیداست
همین روزهای خوبی که میدونم بهترین روزهاست

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

همکلاسی بابای پرنسسا خ مهدی پور
11 مهر 92 17:00
مامان وبابای پرنسساامیدوارم پرنسساتون صحیح و سالم بدنیابیان وبااومدنشون یه عالمه خوشبختی به خوشبختی های زندگی مامان و بابا اضافه کنن به امیدلحظه ای که مامان پرنسساچشماشوبازکنه واونارو کنارش ببینه و به امید روزی که همه ی اونایی که دوست دارن مامان وبابا بشن به ارزوشون برسن شماکه دارین از پدرو مادر شدن لذت میبرین واسه اونایی که دلشون بچه میخواد دعا کنین پیشاپیش بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه درکنار هم خوش باشید


همکلاسی بابای پرنسسا خ مهدی پور
11 مهر 92 17:03
ولی خودمونیم ها کلی یارانه میزنین به جیب نوش جانتون


مینو بهرامیان
13 مهر 92 13:36
ندای عزیزم امیدوارم همیشه و همیشه شاد و خوشبخت باشید مثل الان .


مرسی مینو جونم انشاالله روزی خودت باشه عزیزم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
17 مهر 92 1:09
سلام عزیز دلم خوبی
ای جونم دخمل هستن
مبارکه ایشالا به سلامتی
منم دوفلو دارم خیلی سخته بزرگ کردنشون ولی خیلی شیرین و دل انگیز هست
بازم سوالی داشتی من در خدمتم


سلام مامان دوقلوها

انشاالله که همیشه کنار خانوادت شاد باشی

الان چند سالشونه ؟

یاسی 71
22 مهر 92 11:56
سلام دوستم خوبی ؟ کوچولو های نازت خوبین؟ انشاالله به سلامتی بغلشون کنی دوستم بازم ببخشید شرمنده