ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

اولین گردش پرنسسا

1392/10/30 21:09
نویسنده : ندا
202 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود وارد 2 ماهگی شده بودید که اولین گردشو با کالسکه واسه اولین بار با پدر جون   شما رو بردیم پارک نزدیک خونه که افتاب بگیرید خیلی حس خوبی داشتم دلم میخواست همه منو ببینن که با دخملام اومدم بیرون ولی صبح بود و خلوت آخه یکمم هوا سرد شده بود و یکم باد بود خیلی  خوش گذشت چون اولین بارم بود با کالسکه میبردمتون بیرون چند بار با جدولای تو پارک تصادف کردم خخخخخخ

اینجا دم در خونه آماده واسه رفتن بودید فداتون بشم کوچولوهای مامانیییییی

 

چند شب بعدشم با ماشین با بابایی مهربون  رفتیم بیرون خیلی اون شبم  خیلی خوش گذشت با شما نفسام  تا حرکت میکردیم شما آروم بودید وای به وقتی که می ایستادیم کلی جیغ میزنید فقط تونستیم تند تند تو ماشین شام بخوریم بعد رفتیم که بستنی بخوریم اینقدر گریه کردید که مجبور شدیم بیایم خونه بابایی هم بستنیشو اومد خونه خورد لوسای مامان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مينوووووووووووووووووو
3 بهمن 92 12:47
من هميشه عاشق كالسكه دو قولووووووها هستمممممممم اينقدر بهشون با لذت نگاه ميكنم كه ديگه شوهرم خجالت ميكشه به زور جمع و جورم ميكنه ميپرتم
ندا
پاسخ
انشاالله که تو هم خیلی زود با کالسکه2 قلو با نی نیات میری بیرون عزیزم
مرجان
3 بهمن 92 17:55
انیتا میگه از طرف من بنویس خیلی دوستون دارم
ندا
پاسخ
[پاسخالاهی خاله فدات بشه عزیزم ملودی و ملینا هم تو رو خیلی دوست دارن