ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

دوگلای تنبل

1392/5/30 22:52
نویسنده : ندا
123 بازدید
اشتراک گذاری

دوقل دوگلای مامانی امروز تنبل شده بودینااااااااا niniweblog.com مامانو کلی نگران کردین از صبح هی

خواستم به رو خودم نیارمniniweblog.comدیگه اینجوری داشتم میشدم بخدا  شما هم که اصلا یه تکون به خودتون ندادید دل مامانی خوش

بشه niniweblog.comبه بابایی هم جرات نداشتم بگم میگه دوباره استرسی شدی niniweblog.comدیگه به استرسای من عادن کرده هه هه  به مامانی هم نگفتم تا

شب رفتم یه دوش گرفتمniniweblog.com که شاید بیدار بشید مثل اینکه قربونتون بشم خوابتون سنگین

تر از این حرفا بود دیگه گفتم حالا یه کاری میکنم تکنو بزنید niniweblog.comیه شربت

شیریییییییییییییییییییییییییییییین درست کردم یه لیوان بزررررررررررررررگ خوردم حالا مگه

دیگه مگه میشد شما رو نگه داشت niniweblog.comفدای اون لگداتون بشم که هی موج مکزیکی میرفتیم

کلی بهتون خندیدم شرمنده خانما مزاحمتون شدماااا از خواب بیخوابتون کردم حالا

میدونم تلافی میکنید نمیزارید شب بخوابم الاهی مامانی فدای این شیطونیاتون بشه

 


بابایی قول داده فردا پرده اتاقتونو بزنه که دیگه اتاقتونو بچینم اتاقتونو چیدم عکسشو واستون میزارم مامانیا 

اگه بابایی به قولش عمل نکرد بهتون فردا میگم اومدین کلی از سر و کولش بالا بریدو اذیتش کنید

بپوکونینش niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)