ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

خرید جدید پدر جون

1392/6/1 16:03
نویسنده : ندا
144 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با مامانی و پدر جون رفتیم خرید سیسمونی این سرهمی رو پدر جون وقتی حواسمون نبود واسه شما برداشت رنگاشم به سلیقه خودش بود اون لحظه تو این لباس تصورتون کردم کلی ذوق مرگ شدم

از اینا هم خریدیم niniweblog.com

مرسییییی مامانی و پدر جون niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
1 شهریور 92 18:57
منم کلی ذوق کردم... دستشون درد نکنه... نمیدونید منو مامانی واسه اومدنتون چه قدر مشتاقیم و دارم لحظه شماری میکنیم..امیدوارم خدا کمک کنه ما پدر و مادرهای خوبی واستون باشیم..دوستون دارم.... امضا:بابایی
marjan
4 شهریور 92 21:19
azizam mobarakeshon basheh



merc khale marjan l