ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

مامانیه تنها /2

1392/6/5 22:25
نویسنده : ندا
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلای گلخونم پرنسس های مامانیniniweblog.comniniweblog.com

 

امروز خدارو شکر کلی سر حال بودید منم با شما امروز خیلی خوشحال بودم niniweblog.comفکر کنم شما هم

 

میدونستیدباباعصر میاد بگلمون میکنه niniweblog.comواسه همین کلی لگدی کردید niniweblog.comniniweblog.comمنم

 

با کمک  شما خونرو مثل دسته ی گل کردم niniweblog.comشربتی که بابا دوست داره واسش درستیدمniniweblog.com

آهنگ گذاشتم و کلی باهم رقصیدیم niniweblog.comچقدر خوجمل میرقصینااااااانیشخند

 

مرسی دخترهای مامان که کمک مامانی کردید

 

منتظر بابایی بودیم که مامانی من بهش زنگ زد حالشو بپرسه که گفت امشبم تا بیاد دیر موقع میشه تو

 

جاده خطرناکه niniweblog.comراستم میگفت منم راضی نبودم اینجوری بیاد امشبم بابایی نیومد اوووووووومniniweblog.com

 

میدونم شما هم دلتنگ بابایی هستین ولی بهش زنگ زدم niniweblog.comگفت فردا میااااااااااااااااااااد هورااااااااااا

 

کلی لگدی کنیییید خوشحالی کنید فداتووووون بخورمتون درسته niniweblog.com

 

فردا روز دکترمه میخوام برم ببینمتون قلبونتون برررررم الان دیگه کلی بزرگ شدید فردا عکستونوniniweblog.com

 

واستون میزارم خودتونو ببینید چقدر اوچولو بودید

 

پس تا فردا بووووووس واسه ملودی مامان niniweblog.comبوووووووووس واسه ملینای مامانniniweblog.com

 

دوستون دارم عشقای مامان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)