ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

بابایی دلمون واست تنگ شده

1392/6/8 3:02
نویسنده : ندا
186 بازدید
اشتراک گذاری

دخملای مامانی شما هم دلتون واسه بابایی تنگ شده ؟ niniweblog.comniniweblog.comواسه همین امروز آروم بودید فداتون بشم

 

دیروز که با بابایی بودید چقدر شیطونی کردید تو این چند روزه بابا خیلی کار داره مجبوره بمونه سر کار

 

فقط دیروزو تونست بیاد پیشمون و بگلمون کنه niniweblog.comفرشته های کوچیک مامان و بابا از خدا بخواین که هیچوقت سایه بابایی رو از سرمون کم نکنه الاهی آمین

 

بابایی واسه آینده قشنگ شما داره این همه تلاش میکنه نمیدونید چقدر دوسش دارم niniweblog.comاز حالا کلی

 

واستون برنامه داره  واااییییی خوشبحالتوووووون

 

الان ساعت 2 شبه دیگه شد فردا  دیروز عصر مادر جون و عمه اومدن خونمون واسمون میوه و انار خریده

بودن که گل دخملای من بخورن دستشون درد نکنه

 

بابایی امشبم نیومد ولی زنگ زد niniweblog.comحالتونو پرسید گفت دخملیام لگدی میکنن شما هم همون موقع

 

2تا لگد به افتخار بابایی زدید ای دخترای لوس بابایی از حالاااااااااniniweblog.comniniweblog.com

 

امشبم شاید نیاد تا شنبه عصر اووووووم دلم واسش اوچولو شده niniweblog.com

 

چون بابایی این چند روزه خیلی کار داره صبح عمو نوید میاد که پرده اتاقتونو بزنه تا کم کم اتاقتونو آماده

 

کنیم چون دکترم گفت تا چند هفته دیگه میخواد شمارو بیاره تو بگلللللللللم هورااااااااااااniniweblog.comniniweblog.com

 

واسه همین دیگه باید کاراتونو انجام بدم مامانی وپدرجونم تو همین هفته میخوان برم اصفهان بقیه

 

سیسمونی رو بگیرن که دیگه همه چی تمام بشه niniweblog.com

 

چه غوغایی به پا کردید شما niniweblog.com

 

انشاالله به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنید عزیزای دلم

 

من برم لالا که صبح خیلی کار دارم جوجو هاniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)