ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

غیبت مامان

1392/7/17 18:40
نویسنده : ندا
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم

امروز 32 هفته و 1 روز که تو شکمه مامانید دیگه چیزی نمونده هوووووراااااااااااا

چند روزی غیبت داشتم ببخشید مامانیا آخه از روزی که مامانی و پدر جون از اصفهان اومدن

با کلی وسایل خوشکل واسه شما دیگه وقت نکردم بیام واستون بنویسم

 

وااااااااااای هتوز عکس لباسی که دایی جون واستون انتخاب کرده بودو نزاشتم قول میدم با عکس اتاقتون حتما بزارم

 

دیروز با مامانی اتاق خوشکلتونو چیدیم  دیگه اتاقتون جا نداره کمدتون داره منفجر میشه

آخه من نمیدونم شما 2تا وروجک چقدر وسیله دارید

 

ولی خیلی خوشکل شده امروزم با بابایی یکم کار تزیناتشو مونده انجام یدیم دیگه تمامه

 

فقط میمونه در تاقتون که یه ایده خوشکل واسش دارم دیشب رفتم که سفارششو بدم که

آقای فروشنده گفت الان زوده باید ماه دیگه که به تشریف فرمایی شما پرنسس ها نزدیکه

برم ولی خیلی خوججججمللل میشه من بیشتر ذوق میکنم

 

الاهی بمیرم دیروز خیلی خستتون کردم وقتی خیلی فعالیت انجام میدم شما هم خسته

میشید مامانو لگدی نمیکنید ولی شب که خواستم بخوابم بکم که ریلکس شدم شما شیطونکا شروع کردید بابا هم دستشو گذاشته بود رو شکمم که با شما بخوابه مگه

گذاشتید فضولا

 

دیروز هم واسه اتاق چیدن هم اینکه بیرون رفتم واسه اتاقتون یکم خرده ریزه گرفتم کلی

راه رفتم الان از کمر دردو پا درد دارم میمیرم دیشبم درست و حسابی نخوابیدم

 

من برم زودی میام واستون عکس میزارم ایندفعه دیگه قوووووووووووللللللل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)