ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

گیره مو ملینا خانوم

1393/3/11 13:24
نویسنده : ندا
447 بازدید
اشتراک گذاری

الاهی من فدای دخترای کچلم بشم که با التماس مو در میارین

ملینا جونم دیشب بالاخره  موفق شدم این گیر مو رو به موهات بزنم کچلکه مامان شکلک های شباهنگShabahang

چرا نمیخوابین که آدم مجبور نشه نصف شبی باهاتون این کارارو رو کنه وروجکای مامان boredom.gifboredom.gif

خانوم کچلکه بعدی ملودی خانوم که هیچ گیر مویی به موهاش نمی گیره شکلک های شباهنگShabahang

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله
11 خرداد 93 18:50
سلام دوست جونم هزار ماشالله به پرنسس های کوچولوت ببخش یه چیز میخوام بگم نمیدونم شاید بگی دخالته و دایه بهتر از مادر نشم اما گلم سعی کن از این گل سرا که الان به سر خانم کوچولو زدی نزنی میترسم خدای ناکرده از سرش بکنه و بخوره بزار بزرگتر شه بعد بزن ببخش دخالت کردم چون دوسشون دارم نگرانشون شدم من تو همسایه ها همچین صحنه ای رو دیده بودم برا همین گفتم به تو هم بگم بیشتر مراقب باشی سلام دوست خوبم ممنونم از راهنماییت چشم دیگه نمیزارم من بیشتر واسشون تل میزنم اینم همینطوری گزاشتم
مامان افسانه
12 خرداد 93 15:07
میام میخرمتونااااااااااااااااااااااااااااا خیلی نازید با گل سر خیلی بامزه شدین
مامان سارا
12 خرداد 93 22:45
الهیییییییی چقد شما دوتا نازین مرسی خاله سارا