ملودی جون و ملیناجونملودی جون و ملیناجون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدن منو بابایییکی شدن منو بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس های مامان و بابا

فرشته های خوشگلم 8 ماهگیتون مبارک

1393/3/11 17:02
نویسنده : ندا
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 11 خرداد 93 وارد هشت ماهگی شدیدفرشته های کوچولوی من  انشالله که 120 سال  رو به سلامت بگذرونید شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهشکلکـــْـ هایِ هلــن شکلکـــْـ هایِ هلــن

نمیدونم تا کی میتونم بیام اینجا و واستون بنویسم دوست دارم یه روزی که اینجارو میبینید لبخند به لبای قشنگتون بیاد عزیزای دلم connie_wimperingbaby.gif

خیلی دوستون دارم ملودی و ملینای عزیزمشکلک های شباهنگShabahang

خب بگذریم وااای هنوز وقت نکردم ازشما گلای قشنگم عکس بگیرم فردا قراره بریم خانه بهداشت که خاله بهداشت قد وزنتونو بگیره

خدارو شکر تا 1 سالگی واکسن دیگه ندارید فعلا از استرس واکسن زدنتون راحت شدم همش نگران این بودم که تب

نکنید یا حوله گرم میزاشتم که درد نکشید وقتی میدیدم درد دارید میمردمو زنده میشدم لحظه ی واکسن زدنو که

دیگه نگو جیگرم کباب میشد وقتی از درد جیغ میزدید الاهی بمییییرررم

امروز نتونستیم بریم چون دیروز حالم خوب نبود Smileyبا بابایی رفتیم دکتر یه سرمم زدم الاهی بابایی از سر کار خسته رسید خونه دید حالم بده بردم دکتر (همسری عاشقتم )امروز  رو استراحت کردم فردا حتما میریم عکس خوشگلم ازتون میگیرم عشقای زندگیم

پسندها (2)

نظرات (4)

الناز
11 خرداد 93 17:03
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------------
صبا بانو
11 مرداد 93 0:33
کجایی بابا 9 ماهه شدن بیا منتظر عکس جدیدیم
صبا بانو
5 فروردین 94 6:02
عزيزم سالگرد ازدواجت مبارك انشاالله كه تا اخر عمر در كنار هم خوش خرم زندگي كنيد
ندا
پاسخ
مرسی صبا بانو جونم فدات
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 3:06
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید